akutanpadirimu.......

Ini adalah luahan perasaan seseorang(nama beliau dirahsiakan setelah menyogok aku dengan wang sogokkan sebanyak RM65 juta) dan bukannya dari aku...

betul ke menjalinkan persahabatan lebih baik dari penjalinkan hubungan percintaan..kasih sayang rindu yg terbit dari hati itu adakah berkait dengan cinta?
aku sendiri pon xpasti..yang aku pasti aku selalu merindui seseorang yg bergelar sahabat.rindu yg sukar nk diungkap...aku keliru dengan perasaan ku ini...sunyi tanpa gelak tawanye...sunyi tanpa teletahnye....sunyi tanpa dirinya.mungkin aku harus ketepikan perasaan aku ini...mungkin juga hubungan persahabatan lebih bernilai untuk aku dan juga dia...hari-hari memikirkan perkara yg tak pasti...gundah gulana jiwa ini..
perkenalan tanpa dirancang..semakin hari semakin akrab....berkongsi kisah suka dan duka..tapi kenapa tiba-tiba datang perasaan rindu...rindu yg membuatkan hati tak tenteram.. oh hati...berikan aku kekuatan utk aku ketepikan rasa rindu ini...
kekuatan untuk aku hadapi hari esok..
sayang...
aku tak sekuat mana untuk melawan perasaan ini..aku terlalu daif.aku terlalu lemah untuk menghadapi ini semua...mungkin kah aku suka dirinya..mungkin juga rasa sayang?
rindu..
pergilah dari hatiku...
jauhkn la dari diriku...
lenyapkan dari hidupku...
kuburkan perasaan itu

-akutanpadirimu-

3 comments:

BudiHermawan

February 2, 2008 at 8:47 PM

din in LUV

Anonymous

February 3, 2008 at 1:56 PM

Budi bukan aku punya luahan perasaan tersebut tp orang yang punya.

Anonymous

February 3, 2008 at 5:06 PM

xpe zai, aku kawan ko sampai mati...ahhaahaha