Sakit Kepala Macam Nak Pecah..

Hari ni aku takde buat ape-ape.Aku bangun awal dari biase(selalu hari cuti aku bangun lambat) tengok tv.Pak Lang dan Mak Lang aku datang.Lepas dorang balik kepale aku sakit sangat rase nk meletup.Dapat sms dari Rusdi ajak gi pasar malam T.A.R tapi aku tak dapat gi sbb kepale aku nk pecah mase tu.Aku dok baring jerk.Biler aku tido pale aku makin berdenyut-denyut jadi aku gi tgk tv tengok rancangan memasak kat Astro tv 703.Best plak die memasak sambil aku terliur-liur tengok.Kepala aku still sakit lagi pastu aku gi mandi dan kepale aku rase ok sikit.Lepas mandi terus makan satay yang dibeli oleh mak aku.Sedap sungguh satay itu sambil menghirup nescafe 'o' panas.Selepas selesai makan aku pon tengok tv2.Dah agak boring tgk tv aku pon on pc.Aku check emel,friendster,myspace dan blog aku.Aku terkejut besar kerana blog Akusape! tidak boleh dibuka dan blog aku diredirect ke website lain.Setelah aku selidik rupanya ada masalah dengan Advertlets.Kalo mau detail lagi pergila ke blog Akusape! untuk cerita yang lebih mendalam.Skang ni tgh hujan.Aku rase nak buat nescafe 'O' panas sambil bermain komputer.

0 comments: