Domain Expired...

Harini hari pening dan bz..

Hari ni domain name kat opis aku expired jadi emel dan website takleh masuk.Jadi terpaksela mintak dorang invoicekan.Pastu aku ckp ngan bos dengan keadaan yang takut..jantung dup dap macam nk meletup.Die kate pasal ape aku kater dorang takde bagi invoice suma.Pastu aku dpt pangilan tepon dari syarikat domain tu dan kater dorang dah upkan domain tu..pastu baru buat payment..lega hatiku aku dengar tapi dier kater dalam 2-3 jam tu aku takmo dengar..Bos aku dah bising2 suma..pastu aku call balik tuk confirm brape lame dan aku check kat website tu dah up dah..lega..sib baik cepat.PAstu suma dah ok tapi ader seten-seten pc leh dpt emel dan ader yang tidak.Itu buat aku pening pale sampaila skang ni.Tapi pada jam ini takde pon bos aku atau orang-orang yang lain komplen pasal emel..heheh..syukurla dah ok..

*kepada suma orang checklah expired domain anda suma seblom terlambat..dan ingatlah domain-domain tersayang..muekkeke..

0 comments: