Klinik Harun...

Klinik Harun adalah klinik yang aku selalu pergi untuk mendapatkan ubat dan siji cuti ataupon dalam omputih Mc.Aku bersama klinik harun sudah 25 tahun lamenya..segala penyakit aku klinik harun dapat setelkan.Setelah sekian lame aku tak menjejaki klinik harun dalam erti kate lain aku tak demam lagi la..aku mendapati bahawa klinik harun telah dinaik taraf dengan perlbagai kemudahan IT.Kalo dulu mase menunggu giliran ader akak panggil bila tiba waktu giliran kini tidak lagi..sebuah tv plasma telah diletakkan di hadapan kaunter sbg menjadi mesin giliran.Kalo dulu doktor menggunakan pen dan kertas utk menulis kini...kini alat touch screen digunakan untuk menulis dan di link kepada jururawat utk ubatan.Sungguh menuju wawasan 2020.Sungguhpon name klinik ini Klinik Harun tetapi doktornya bernama Doktor Nasir bukan Harun..


2 comments:

Payung Terjun

August 29, 2008 at 4:36 PM

anak harun!!!!

Anonymous

September 8, 2008 at 11:49 PM

hekhekhek agak lm nmpkne ko tak g klinik harun tu ek...erkkk cube ko cek betul² mn tau yang nm ayah dia ke yang nama harun atau atok dia ke atau anak lelaki dia...ko dah cek tak? hohohooo