Crows Zero...


hari tu mase kat opis aku ader tgk budak ni tgh layan citer.Aku tanye dier citer ape dier kate citer Jepun tajuk Crows Zero.Aku ni bukannye minat sgt citer jepun tapi aritu aku tergerak hati nk ambik citer tu.Citer pasal rebutan kuasa kat 1 skolah name Shozuran.Untuk dapat kuasa dorang kene bergaduh utk dpatkan kelas2 yang telah dketuai oleh beberape gengster.Aku tak sabar nk tunggu tahun depan sbb Crows Zero 2 start tahun depan...huuuhuh...citer ni gempak..korang suma kene download atau beli atau tgk kat youtube..

1 comments:

pu3aan

July 23, 2009 at 3:28 PM

best wo cite nih..
crows zero 2 pun pu3 dh tgk..
best xhengat punye..