Aktiviti Ahad...

Magrib tu Aizat sms nk lepak umah aku..pastu aku terpikir nk tgk wayang lantas aku mengajak dier gi tgk wayang.Kitaorang tgk citer Wanted lakonan Angelina Jolie(bekas gefren aku) dan Morgan Freeman.Kitaorang pergi kesana dengan menaiki motor Aizat.Kitaorang pergi lepas magrib mase tu ujan rintik-rintik.Kitaorang pon selambe je redah sib baik dekat je...sampai kat Klcc trus gi beli tiket.Ikutilah cerita gambar dibawah ini :-

Aizat sedang beratur utk membeli tiket sambil mengejek orang depannya..
Ni orang depan aku..dorang pon nk tgk citer Wanted gak..
Kaunter tu suma utk orang tgk citer lain..panjang gak beratur dier..
Setelah penat beratur sambil mengejek orang akhirnya dpat juga kitaorang tiket wayang citer Wanted pukol 10:30 pm..tapi mase tu kol 8:30 pm jadi kitaorang ade 2 jam lagi utk buang mase...
Utk buang mase kitaorang gi Sony Wings...jadi kat situ aku ngan Aizat buang mase yang ader..

Lepas penat merayau dalam Sony Wing tu kitaorang pon gi makan McDonalds..
Ni yang kitaorang makan..McChicken dan Double Cheese Burger..Kitaorang lepak sampai kol 10 lebih(lebih brape aku tak ingat).Semase lepak kitaorang membincangkan pasal ekonomi negara Malaysia dan ekonomi negara asing..
Seblom tgk wayang bermula..kita mestilah mengeluarkan segala air yang ade dalam pundi kencing kita kerana apabile kita tgk wayang nanti tak terganggu nanti..
Tu robot Wall-E...macam best je robot tu...tepi tu gambo x gefren aku...Angelina Jolie..
Jam dah 10:30 pm..gate no 2 pon dah menyala lampu dier..jadi kitaorang pon masuk dan enjoy...
Citer ni aku kasi 5 bintang..kerana citer ni tak bosan dan kelaka..citer ni best..kalo korang lom tgk lagi citer ni baik gi tgk wayang skang..



Korang layanlah trailer dier..ni..

3 comments:

A.I.Z.A.T

June 30, 2008 at 7:30 PM

weh sedap jek girlfren ko angelina jolie..bini aku tuh..hahahha.. tapi cite ni memang best, siap angelina jolie k_n_k_ng dlm keta tu..aduhh.. wahhahaha..

Anonymous

June 30, 2008 at 7:37 PM

haah jat...angelina jolie kangkang tu syok tul...perghhh...leleh..

A.I.Z.A.T

July 1, 2008 at 2:07 AM

hahahah,nasi kangkang ko nak?