Nescafe 'O'

Hari ni pemikiran aku rase macam senget sebelah..pepagi bute lagi dah sakit perut dek makan megi kari dengan cilipadi..pergghhh penangan dier berdesing telinge aku nihh...hingus tak meleleh tak berenti2 wa ckp lu..tapi citer megi tu aku mkn sblom tido smlm...Gambo kat bawah tu adalah mug aku kat opis sewaktu aku minom petang di pejabat.Air yang aku minom mestilah Nescafe'o' panas...kalo tak panas tak kaw la kawan.Pelapik mug tu aku rembat saper punya tah..McD nyer pelapik.Perut aku lapo..hanye mkn nasi goreng pagi tadi je ngan sedikit makanan ringan.jadi skang ni otak aku dah meracau mintak makan yang lazat-lazat...dem...suma bende aku nk mkn...

1 comments:

LaDY

June 30, 2008 at 1:37 AM

din..
jgn mkn bebnyk..
ingat ko skang tgh dlm program kuruskn pipi.klu xkurus t aku cubit-cubit pipi ko 27 july nih..tarikh keramat tuh..wuuaahahahaha