Sentiasa Berwaspada...

lamer dah aku tak update blog ni..heuhuhuh..ni aku nk kasitau korang..kalo korang ade adik ke anak ke anak buah ke anah sedara korang tgk dorang dan jgn kasi dorang bermain sorang2 atau pergi kedai sorang2 atau tunggu kat skolah sorang2 kerana lelaki kucing atau lelaki anjing atau lelaki babi telah aktif kembali..kali ini dengan memberikan sejumlah wang(dari sumber yang buleh dipercayai)diharap korang awasi anak atau adik korang.Sentiasa berwaspada..

2 comments:

ELeEa

November 6, 2008 at 1:21 PM

awk...kwn2 & awek2 yg santik2 pun kna awasi gak kan...ekekeke

aizatbest

November 9, 2008 at 12:32 AM

jai,apo awk2 ni?hahahha..
jai,kalo laki kucing ke babi kene awasi..camne lak ngan laki 'itam'??
ha jawab ar..jawab