Berjalan Di Jaya Jusco Setiawangsa...

semalam saya dan keluarga saya pergi melawat Jaya Jusco yang baru sahaja dibuka di Setiawangsa.Jaya Jusco ini sangatla besar.Penat kaki saya berjalan.Majoriti kedai yang ada kat JJ adalah kedai makan.jadi orang setiawangsa tak perlulah gi ke KLCC utk mendapatkan makanan yang lazat-lazat.Kedai makan yang ada di situ ialah Wendy's , Old Town White Coffee , Madam Lim , Big Apple Donut , KFC dan ade lagi beraneka kedai makan di sana..Disini saya kepikan beberape keping gambar kenangan saya disana...hahahah


biler masuk pintu utama jumpa patung belon ni




bergambo di kedai menjual spek mate...hahahahah suma spek aku try..

2 comments:

Unknown

December 15, 2008 at 7:57 PM

muahahaha..
spek no 1 tuh lawa siot.
hensem ar kalau nko pakai~
kekekeke

Kreuger®

Anonymous

April 7, 2009 at 1:20 PM

i like the first one, yang pink tuh. Cam kena jer dgn pesen rambut ala-ala 70s tuh.. baik g lari balik jj, beli satu.. kah kah kah ..kang abis...