HBKL...

Harini aku gi HBKL..bawak mak aku gi sane sbb mak aku lemah kaki dan tangan.Gi sana abg aku hantar.Gi pagi sbb biasalah kalo gi lambat,lambatla dapat rawatan.Sampai sana trus kene daftar pastu untuk daftar kene tunggu lagi 100++ orang baru dpt daftar dan dpt no bilik untuk rawatan.Selepas dapat nombor rawatan kitaorang kene tunggu kat bilik no 27 B.KEne tunggu lagi..dalam 20 minit barulah ade jururawat memanggil "Aini Omar" pastu mak aku pon pegi masuk kedalam bilik utk dpt rawatan.Pastu mak aku kuar utk check darah dan ambik urine.Pas dah isi urine kene bawak ke makmal utk check.Kat situ ambik mase 45 minit utk dorang anilisis.Aku smpai tetido-tido..hehehe..dh dpt result gi balik jumpa doktor tu utk kasi balik result urine test tu.Doktor kate kencing mak aku kotor.Die kasi ubat dan lagi 2 minggu kene check balik(18/12/08 8:30 pagi).Pastu kene tunggu utk ambik ubat..sib baik mase tunggu ambik ubat tu ader awek-awek yg sedap mate memandang hehhe.Dah ambik ubat aku tepon makcik aku utk ambik kat depan Emengency.KAt situ aku tunggu..ada macam2 sakit..ade eksiden,ader nangis sbb laki dier eksiden,ader muka dah pucat takde darah..macam2 la..kalo korang duduk kat tepi tu dalam 10 minit macam2 bende korang leh tgk..Makcik aku dtg dan kitaorang pon balik.Smpai umah aku mkn nasi.Pastu kasi mak aku makan ubat.Lepas dah setel suma..aku tgk citer Supernatural sehinggalah cerita itu tengok aku.(ujan plak perghhh)...

1 comments:

Unknown

December 4, 2008 at 10:52 PM

Din.. aku doakan semoga ibumu cepat
sembuh. Semoga engkau menjadi anak
yang soleh~ ehehe...

Tahniah kerana menjaga ibumu.
Jagalah dia selagi ada.

Kreuger®